Bekas Pensyarah Bussiness sertai Mobile Spa TWB

Assalamualaikum, Selamat Malam.

Malam ni nak cerita kisah seorang bekas pensyarah yg menyertai The Walking Beauty Project (TWB) dan sekarang sudah menjadi senior supervisor dalam beberapa bulan sahaja.
___________________________________________________

Puan Sabariah adalah seorang bekas Pensyarah Pengurusan Bisnes dan Owner  & Trainer Bakeri Ampang



DARI BIDANG BAKERI KE BIDANG SPA

"Saya ada skills buat roti, kek, pizza, pastry dan saya juga pernah jadi trainer untuk bidang bakeri.

Tapi bila saya nampak bidang servis, trading dan kecantikan ni, saya terus congak;

1 hari nak dapat RM500, kena uli 300biji roti.

300biji roti perlu 4jam

Nak bersihkan oven, tray dan alatan² lain perlu 1jam"

Tapi bila saya congak semula INCOME SPA DENGAN TWB untuk dapatkan RM500 saya hanya perlu 2 customer sahaja!

Saya boleh dapat RM500 tu dalam masa sehari!


Jalankan bridal party spa khas untuk customer tersayang. Yang jalankan tu pulak terdiri dari wanita berkerjaya profesional seperti guru, Trainer dan Motivator SKM , bekas pensyarah bisnes , trainer bakery dan suri rumah highclass!
_____________________________________________________

Bestkan bila ada ilmu kemahiran ni. Anytime anywhere kami gunakan ilmu ini untuk jana wang 😉

Nak jana wang dengan servis spa macam Pn. Sabariah?
Call/whatsapp utk pertanyaan:
http://wasap.my/60133131785/Buat+duit+dengan+bisnes+spa

Comments

Popular posts from this blog

Petua Kurus dengan Detox cara Shaklee - Turun 6.5kg dalam 7 hari!!!

Buat Duit dengan Mobile Spa Kalau 'MALAS' Kerja Makan Gaji

Jadi Beautician di mana-mana dengan Ilmu Spa