Kursus Mobile Spa Termurah! Dengan TWB Memang Berbaloi.

Kisahnya bermula pada tahun 2016 saya mencari-cari kursus spa yg melengkapi bagi newbie macam saya masa tu. Tapi apa yg saya jumpa banyak kursus dengan pakej mahal dan tidak mampu saya sertai.

Jadi, bila saya dah terjumpa The Walking Beauty (TWB) ni saya sangat bersyukur sebab memenuhi kriteria yg saya cari dengan pakej yg sangat lengkap. Tapi semakin lama harga pakej semakin meningkat. 


Sekarang pakej The Walking Beauty dah RM1999. Tapi tetap berbaloi dan murah berbanding kursus spa yg lain. 

Ada apa dalam Pakej The Walking Beauty RM1999? 

Produk untuk rawatan spa:
1. Skincare set
2. Scrub
3. Masker

Alatan untuk rawatan spa:
1. Beg spa
2. Steamer
3. Ion massager

Panduan dan lain²:
1. Trial Kit
2. Set up demo
3. Sijil Kursus
4. 5 modul kursus
     🌻 Facial Relaxing Treatment
     🌻 Body Scrub
     🌻 Aroma Milk Bath
     🌻 Hand & Foot Spa
     🌻 Sauna

Bonus tambahan:
1. Lifetime coaching
2. Support group
3. Income 6 penjuru

Bertuahnya dapat semua ni, memang tak jumpa lagi dalam kursus lain dengan harga yg berbaloi macam ni. Sebaik habis belajar beautician dah boleh run spa tau terus ke rumah customer, bersedia saja untuk terima duit kepok². 

Saya diberitahu founder akan naikkan lagi harga pakej mendadak. So, cepat² grab sebelum harga berubah. Berminat nak jadi macam saya? Contact di Call @ Whatsapp 👇🏼

📞 013 - 3131 785 (NURUL AIN) 

📲 http://wasap.my/60133131785/sayanakjoinTWB

Comments

Popular posts from this blog

Petua Kurus dengan Detox cara Shaklee - Turun 6.5kg dalam 7 hari!!!

Buat Duit dengan Mobile Spa Kalau 'MALAS' Kerja Makan Gaji

Resign Kerja Sebab Memilih Jadi Beautician TWB???