Kenapa The Walking Beauty Project??? Apa itu TWB...

Assalamualaikum.
Seperti yang dijanjikan saya akan bagitahu kenapa saya join TWB even saya dah pernah belajar ilmu spa sebelum ni.

Asyik² TWB, asyik² TWB, apa TWB ni sebenarnya?
Ce cite, ce cite...
The Walking Beauty Project tu projek spa tanpa kedai di mana beautician sendiri bergerak ke rumah pelanggan.

Sebelum buat keputusan untuk join, saya masuk preview TWB untuk 15 hari tau. Then, saya dapat gambaran macam mana spa yg dijalankan. Dan ni 3 sebab kukuh kenapa saya join TWB:

1. Beautician ada PAYSLIP, founder sendiri guna payslip ni untuk beli rumah. Hebatkan? 🤩
2. PRODUK yg outstanding dan dah memang ada kepercayaan among Malaysian. High class sangat skincare yg digunakan, Youth™ Shaklee! 😍
3. SUPPORT GROUP yg kuat antara beautician. Segala pertanyaan boleh share di situ, bila down ada rujukan. 😘


Comments

Popular posts from this blog

Petua Kurus dengan Detox cara Shaklee - Turun 6.5kg dalam 7 hari!!!

Buat Duit dengan Mobile Spa Kalau 'MALAS' Kerja Makan Gaji

Resign Kerja Sebab Memilih Jadi Beautician TWB???