Opening LadyIris Beauty Spa... LadyIris is back!

Assalamualaikum.
Ni adalah blog khas untuk LadyIris Beauty Spa. Sebenarnya LadyIris Beauty Spa ditubuhkan pada 2016 lagi tetapi masa tu menggunakan produk Mewangi dan Mary Kay. Cuma LadyIris berhenti sekejap once dah dapat kerja baru dan masuk shif.

Ini juga kisah The Walking Beauty (TWB). Sebenarnya saya agak terkilan sebab saya dah terjumpa TWB ni pada tahun 2015 tapi masa tu saya takut untuk join since kena sentuh muka orang dan sahabat yg memperkenalkan TWB pun risau untuk join atas sebab yg sama. Jadi kami sama-sama decide tak join.

Tapi suatu hari, bulan Julai 2018 baru ni saya diperkenalkan semula dengan TWB. Lepas tu memang saya godek² balik whatsapp dulu 2015 dan memang betul nilah TWB yg saya tolak dulu. Jadi pada 30 Ogos 2018 LadyIris belajar semua kursus TWB. Jadi nilah official post opening LadyIris di Facebook.


Alhamdulillah mendapat sambutan yg menggalakkan.
Ada yg tertanya kenapa saya join TWB walaupun saya dah ada ilmu berkenaan spa?
Stay tune ya, LadyIris akan sambung jawapan dalam next post.

Comments

Popular posts from this blog

Petua Kurus dengan Detox cara Shaklee - Turun 6.5kg dalam 7 hari!!!

Buat Duit dengan Mobile Spa Kalau 'MALAS' Kerja Makan Gaji

Resign Kerja Sebab Memilih Jadi Beautician TWB???