Kelebihan Daftar sebagai Ahli Shaklee

Assalamualaikum, selamat malam.

Memandangkan ada kawan-kawan dan customer spa yang nak dapatkan produk Shaklee dengan harga yg lebih rendah, Ain memang nasihatkan daftar sebagai ahli Shaklee. Best tau selain dapat sihat, dapat ilmu. Yalah, dapat ilmu nutrisi kan. Jom teruskan baca untuk info lanjut.


KEAHLIAN EKSKLUSIF SHAKLEE DENGAN JOIN TWB

Ain dah lama kenal Shaklee tapi tiba-tiba terjoin sebab produk yang digunakan dalam kursus spa The Walking Beauty adalah skincare Youth Shaklee. Dengan itu, keahlian Shaklee dapat untuk seumur hidup. Masa tu macam...Wowww, Shaklee ada skincare! 😍😍😍 (😪sob..sob..dah lama sebenarnya sebelum Youth dulu nutriwhite, tapi baru tahu) 

BETUL KE SHAKLEE NI MLM? 

Sebenarnya Ain dah lama tahu Shaklee ialah sistem MLM. Tapi Shaklee bukanlah MLM seperti syarikat MLM yang lain perlu bayar beribu-ribu untuk join. Hanya perlu bayar RM75 sahaja untuk keahlian Shaklee seumur hidup. Ataupun cara yang lain untuk jadi ahli Shaklee dengan membeli produk Shaklee sebanyak RM650. Yang penting sistem Shaklee tidak mengamalkan penindasan downline.


MUDAHNYA MENJADI SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR) SID!

Selepas tu terpulang kepada anda nak consume produk untuk diri & keluarga atau nak berniaga produk Shaklee. Yang penting kalau nak berniaga anda tak perlu fikir stok sebagainya, hanya ambil order dari pelanggan dan masukkan dalam sistem maka segala pengeposan pihak Shaklee uruskan. Tapi anda perlu follow-up dan consult pelanggan cara makan ikut kesesuaian mereka.

Lagi best dapatkan promo Starter Pack ni sehingga 28 Februari 2019

APA KELEBIHAN DAFTAR AHLI SHAKLEE?

Banyak tau kelebihan menjadi ahli Shaklee ni. Selain mendapat diskaun 20% bagi setiap pembelian, anda juga berpeluang untuk menghadiri nutrition class percuma berkaitan supplement, kesihatan dan bimbingan cara penggunaan produk daripada nutritionist.

Jika anda berminat untuk menjana pendapatan dengan Shaklee, akan dapat keuntungan runcit untuk penjualan produk. Apabila mencapai point tertentu anda akan terima bonus dalam bentuk cash. Bukan hadiah, bukan barangan, bukan produk. Best kan?

Disebabkan Shaklee bersistem, jika anda bekerja keras anda yang mencapai pangkat (rank) tertentu dan dapat recognition untuk kenaikan tersebut. Kenaikan pangkat juga diberikan car bonus dalam bentuk wang dan anda bebas memilih kereta idaman sendiri tanpa diwajibkan membawa nama atau melekat sticker Shaklee. Selain tu terdapat trip percutian mewah dalam dan luar negara yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee.

Starter Kit Shaklee: Product Guide dan Bussiness Guide

BAGAIMANA DAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE?

Mudah je, dengan bayar RM35 uolls akan dapat starter kit yang mana penerangan semua produk Shaklee. Jom whatsapp Ain, untuk pertanyaan lanjut di http://wasap.my/60133131785

    Nurul Ain binti Kamaruddin
    Shaklee Independent Distributor
    ID No. 1300845

Comments

Popular posts from this blog

Petua Kurus dengan Detox cara Shaklee - Turun 6.5kg dalam 7 hari!!!

Buat Duit dengan Mobile Spa Kalau 'MALAS' Kerja Makan Gaji

Resign Kerja Sebab Memilih Jadi Beautician TWB???